Product was successfully added to your shopping cart.

Навигация
Пн-Пт: 9:00-18:00
  Київ, вул.Боткіна 4, оф.54 (на мапі)
0 В кошику: 0 товарів
на суму 0,00 грн.
0 В кошику: 0 товарів на суму 0,00 грн.
(050) 493-2-493(093) 493-2-493(067) 409-2-429

Конструктор LEGO DUPLO Town Пригоди на космічному шатлі 3-в-1 10422

Артикул: 10422 Бренд: LEGO Тип: Конструктор Вік: 3-6 Кількість деталей: 58 Розмір коробки: 354 x 378 x 94 Вага: 1.066 Країна: Данія Category: Главная
2 359,00 грн.
Обмін/повернення
Протягом 14 днів
Гарантія
Від виробника
Доставка по Києву
Кур'єром – 130грн
Самовивіз – безкоштовно
Доставка по Україні
Доставка компанією "Нова пошта"
Обмін/повернення
Протягом 14 днів
Гарантія
Від виробника
Доставка по Києву
Кур'єром – 130грн
Самовивіз – безкоштовно
Доставка по Україні
Доставка компанією "Нова пошта"

Конструктор LEGO DUPLO Town Пригоди на космічному шатлі 3-в-1 10422

3… 2… 1… Підніміться в небо, сповнені чудових розваг, із цим набором для будівництва та відновлення «3-в-1» Пригоди на космічному шатлі 3-в-1 (10422). Трирічні та старші діти дадуть волю своїй уяві, зігравши роль астронавтів, які відкривають галактику на кораблі та шукають прибульців, вивчаючи Сонячну систему.

Ця незвичайна іграшка повна цікавих аксесуарів, які заохочують до творчих ігор. Діти дошкільного віку розширюють свій кругозір, уявляючи захоплюючі пригоди в космосі з двома фігурками космонавтів LEGO® DUPLO®. Вони можуть подружитися з прибульцем або відправитися в космос, щоб відремонтувати ракету за допомогою іграшкового ключа.

Веселощі ніколи не закінчуються з цим набором 3 в 1. Він наповнений веселими цеглинками та деталями, які можна переробити в два інших іграшкових космічних корабля, планетарну базу або будь-що інше, що придумають діти! Ця розвиваюча іграшка з гвинтиками, пропелером, лебідкою, дверцятами на петлях і легкою цеглинкою допомагає дошкільнятам розвивати координацію рук і очей.

• Багато елементів у коробці – різнокольорові кубики та аксесуари, а також фігурка інопланетянина та два астронавти LEGO® DUPLO®, дозвольте малюкам уявити різноманітні пригоди в космосі.
  • Розвиваюча іграшка для дошкільнят - малюки розвивають дрібну моторику, повертаючи лебідку, обертаючи пропелер і відкриваючи двері, а також розвивають свої творчі здібності, будуючи різноманітні космічні кораблі
  • Сяюча цеглинка в комплекті - Світлова цеглинка (батареї в комплекті) забезпечує візуальну стимуляцію та додає задоволення від гри з цим космічним ігровим набором
  • Ідея космічного подарунка для дошкільнят — порадуйте свого маленького космонавта від трьох років цією розвиваючою іграшкою, яка заохочує до творчої рольової гри
  • Іграшка для дітей дошкільного віку. Цеглинки та деталі LEGO® DUPLO® кидають, нагрівають, роздавлюють, скручують і перевіряють багатьма іншими способами, щоб переконатися, що кожна з них відповідає суворим стандартам безпеки, встановленим для іграшок.
  • Стимулюйте цікавість ваших малюків - набори LEGO® DUPLO® допомагають маленьким конструкторам навчатися життєвим навичкам, мріяти про майбутнє… тощо
  • Безліч будівельних блоків для чудового задоволення - цей набір із 58 елементів включає головний космічний човник висотою 35 см, довжиною 18 см і шириною 19 см.
  1. Залишіть відгук про цей товар першими